Tuesday, October 15, 2013

Aku yang sekarang

Assalamualaikum...Bulan 10 hampir ke penghujung.sekejap je masa berlalu.Diam tak diam dah 2 bulan aku menetap di company baru,Maybank...No more telemarketing product...astro la  insurance la..no more teledirect.herm..Tapi kadang2 kenangan dengan kawan2 di tdm buat aku rindu nak balik sana balik..Environment di tdm mmg betul2 lain dgn skarang..Mungkin masih awal dna aku belum dapat sesuaikan diri dengan kwn2 kerja yg lain..


Tapi itu la org panggil life..bila fikir2 balik,takkan la selama2lamanya aku nak stay kat situ n jadi telemarketer???Hari2 kena bercakap dari pagi sampai ke petang.aku yg pendiam ni sekarang pun dah tak boleh diam,asyik mulut nak bercakap je memanjang...


Tapi sekarang pun type kerja aku sama kot mcm dulu,yg beza nya ni aku kena call customer for cc tuk remind payment cc...hurm yg ni aku tak sure bape lama bole tahan..insyAllah boleh kot..amin..

Lepas ni aku bercadang nak kumpul duit banyak2,lagi 5 tahun aku nak bukak bisnes..kedai jahit ke,kedai nasi lemak ke...belum ditentukan lagi.asal halal....=)

Doakan daku...

Wassalam..







No comments: