Posts

Showing posts from August, 2011

Di lema calon suami kah???

Image
Dalam banyak2 dilema..Dilema ni yg paling aku tak suka...Dilema memilih calon suami kah??ehe..takde maknanya..Calon suami dah takde dalam senarai calon..(ayat buat2 sedih)lalalala~~
Dilema bila ada kawan2 buat walimah atau bahasa malaya di panggil majlis kawen.Disebabkan tempat aku belajar jauh2,jadi kawan2 pun duduk jauh2..cedihh..
Orang lain kalau nak buat reunion,sonang yo den tengok.den ni,abih yo sekolah menengah,tak ponah dah nampak bayang sekolah kesayangan den tuh..Kawan2 pun duk jauh bona,bukan taknak datang,tapi jauh n takdo org nak toman.den kalau bawak keto jalan dokek2 takpo yo,konpeden level tinggi,tapi jln jauh2 ni,paras darah main lama makin rendah.Bas jgn cakap la,den fobia sikit nek bas sejak 2 menjak ni.fobia fobia fobia....
Kalau da kawen senang sikit,suami leh teman jauh2 sampai kelantan pun den leh sampai nnti,insyAllahh..amin..
entry ni sobonar ea ditulis khas buat sahabat dunia akhirat....Sahabat aku ni penah cakap dulu masa zaman kat uia,dia nak cari suami yg hafi…