Posts

Showing posts from May, 2010

meh2 update lagi...

2 bulan dah berlalu..episod seorang penganggur belum jugak bertemu garis akhir.belum secara rasmi.huhu~~
Secara keseluruhan,hidup seorang aku taklah berubah 100.
Rutin harian?pagi2 hantar adik pegi sekolah,kemas2,main masak2,main kejar2..adush penat la jugak..melayan si kebob,tina n si dadu.pastu dok intai2 umah sebelah jengok si bella,sihat ke tidak,dah bangun ke belum.Tapi kalau tali si bella terbelit2,mmg tolong pandang ajer la.sapelah berani dekat ngan lembu betina tu,pantang dekat je asik nak kejar orang.hukhuk
Sejak dua menjak ni rajin lah pulak berexercise depan umah.Dah tu lawan badminton ngan budak darjah empat.Bukan mencabar fizikal,tapi mencabar mental.mmg sakit la kepala lawan budak kecik,asik dia aje nak menang,dah tu suka main ngelat,kalaulah ade kain pelekat buat net,sampai bila2 tak lepas..huahua..(gelak guling))

Tapi bila dah camni,rasa mcm melalui pengalaman ber’honeymoon’ selama 3 bulan seperti semester2 dulu.masa 1st time merasa cuti 3 bulan,hepi bukan main.tapi tak s…

update cam tak update...

assalamualaikum..

alahai otak eden ngah blank...tak tau nak tulih apo nih..poning2..cam poning nak carik kojo.

eden masih kek kampong lagi.dok tanam buah anggur..tapi den goronti lopeh ni den makin sibuk.jawab ee tak terupdate lagi lah blog eden ni..huhu