Saturday, December 4, 2010

Projek sana sini

Cerita bukan sebarang cerita.Cik naufar terjumpa sumber2 tentang cerita ni daripada seorang kawan.Jadi tangan pun gatal2 dok search kat Google.Mungkin sebab cik naufar masih marah2 sebab harga minyak makin naik,asek naik dan sentiasa naik.(saje cari alasan~)

Korang penah dengar tak pasal
PROJEK PUSARA NEGARA???

ape tuh?Bunyi cam makanan yg boleh dimakan cicah roti.gegege~~
Cik Naufar pilih satu link nak baca

klik link bawah tuk baca selanjutnya

baca sikit..

"....Rasanya ramai di antara anda dah tahu pasal projek Pusara Negara yang diletakkan bersebelahan dengan Tugu Negara. Dan kos peruntukan yang diberikan untuk projek ini adalah sebanyak RM 70 juta. Cuma satu kami nak anda jawab. Perlukah?

Dalam projek Pusara Negara tersebut, akan disediakan 500 lubang kubur untuk VIP-VIP negara. 250 lubang kubur untuk orang Islam dan 250 lagi untuk VIP yang bukan islam. Kalau nak dihitung, satu lubang kubur bermakna RM 140,000 seorang. Banyak tu. Tempat nak mati je pun.
Sekali lagi kami ingin menyuarakan kekecewaan kami terhadap projek-projek kerajaan yang kami anggap, tidak relevan dalam waktu ini. Sudahla hidup membebankan rakyat, nak mati pun pun rakyat juga kena tanggung ke? Tak boleh fikir ke semua ini?..."

makk...lagi banyak dari duit dalam simpanan kat bank!huhu


Dah baca anda nilai lah sendiri.Kerana di Malaysia ni,tiada apa yg mustahil!=)

Semoga pintu rezeki aku & kalian diperluaskan..amin..


No comments: