Thursday, December 9, 2010

Pesta Buku:Ke Garisan,Sedia,Mula!!!!!!!!!!!



Main search2 kat Google terjumpa pasal
Pesta Buku Kanak-Kanak Kuala Lumpur 2010
22-26 Disember bermula 10:00am - 6:00pm
Tempat : Tun Razak Hall 3 , Putra World Trade Center (PWTC)

Bestnyer jadi kanak2
~~
Daripada tak buat apa2 time cuti ni,boleh jugak isi masa gi jenjalan tengok buku2 kat kat sana

Nak pegi...
Tapi jauh sangat la pulak nak menapak ke KL tu
Takpe la,kedai2 buku kat Melaka ni pun belum habis jelajah lagi
**ngehs~~

Teringat2 masa zaman sekolah rendah dulu,
ada Perpustakaan Bergerak kalau tiap2 hari Rabu 
Tapi yang tak bestnyer,budak2 kecik sikit belum layak pinjam buku.
so ble abang pinjam buku2 tu boleh tumpang sekaki~
Maklumlah tak cukup umur lagi masa tu
Disebabkan minat sangat
Ibu bagi pinjam KAD PERPUSTAKAAN
Weeeeeeeeeeeeeeee!!
(padahal excited sebab dapat nek bas bergerak tuh..hoho~)



p/s:Vote for my student,Nur Nasuha Mohd Fadzil
[Klik Saya] Untuk UNDI Finalis Dialog Lucu Komik -M
LIKE page on FACEBOOK

Thanks!!

No comments: