Saturday, December 18, 2010

Award from HUSNA

Cik Naufar dapat AWARD lahh.Terkejut jugak bila CIK UNA tag kan sebijik award yg bling2 tuk CN.


Sebenarnya CN mmg tak reti pasal award2 ni.heehee.Tapi kalau sekali dapat excited bukan main.ngehs**
Ok kat situ ada cakap kalau nak amek award kena fullfill several questions.

:: Nombor Satu kena jadi follower blog sis Ain Soofea ::
Dah Follow

::Nombor Dua dia tanya Kenapa Korang Amek AWARD ni::
Erm.!st sebab diberi penghargaan oleh adik bloger yg cute,CIk UNA.den sebab saya NAK award yg grand cam avanza ni.Nampak sweet gitu.hehe

::Nombor Tiga Komen Tentang Ain Soofiya Blog::
Ist time masuk,blog Ain mmg IMPRESSIVE!!Tak caya korang masuk sendiri.
Banyak betul tips2 tuk mencantikkan blog.Ala2 TUTOR BLOGGER
^_^

::Nombor Last kena TAG 5 orang follower yang cute::
Nak tag my beloved anak murid sebab blog mereka mmg comel


 [2 org  setakat ini.hehe]



2 comments:

Chocolate said...

Salam cikgu,terima kasih sebab tag saya!Tapi serius saya cakap saya tak reti ank tag oranglah cikgu.Macam ni nak masukkan entri ni dekat blog saya?hehehhe

nASUHA

Amirah Muhajir said...

nasuha>>owh ye ke....takpe2,nnti cikgu post enrty camne nak tag orang kat post kita k?=)