Friday, October 29, 2010

Mimpi pelik

Malam tadi merupakan malam paling panjang.
                        
Sebab malam tadi,setelah aku tidur dengan lena

Aku bermimpi yg aku sedang tidur..Dalam posisi yang sama,tempat yang sama..
Dalam mimpi tersebut..[mimpi ke-2],aku tidur dan aku mimpi jugak
Konfius!
Mimpi ngeri pulak tu..
Aku bermimpi '6 Jahanam' sedang cuba mencuri masuk kedalam rumah.Niat mencuri lah kan namanya?Tapi yang aku pelik,semasa tgh berlawan2 dgn '6 Jahanam' tu,pencuri2 tu makin lama makin mengecil.Dan akhirnya aku berjaya mengalahkan mereka setelah berhempas pulas seorang diri.Bab yang ngerinya,huhu,,ngeri2,takyah lah cite.Tapi last sekali,aku selamat,keluarga aku juga selamat.
Tiba-tiba

~
~
Aku terjaga dari mimpi
Kerana aku tersedar ada orang sedang cuba memecah masuk rumah

Jalan cerita sama seperti apa yang aku mimpikan baru sekejap tadi
Berdebar2
Rupa2nya yang ini juga sebuah lagi mimpi

Kemudian
Aku tersedar
~
~
~
Alhamdulillah.....Yang ni bukan lagi mimpi,tapi realiti.^_^


NH>>Mungkin mimpi ni berkaitan dgn trauma dan fobia sebab banyak kali dah pencuri2 try pecah masuk rumah tapi tak berjaya.Semoga Allah Ta'ala melindungi keluargaku.amin

10 comments:

Encik MamaT said...

oooo... ni la umpama mimpi dalam mimpi... hehe

Amirah Muhajir said...

Encik MamaT>>wah tekaan yg tepat..=)

E.d.Y said...

gila la..xpernah lg mimpi dalam mimpi...mukjizat ke ni??haha

Amirah Muhajir said...

edy>>hehe..rezeki Allah nak bagi rasa kejap...hehe

Pencacai Alim said...

mimpi apa itu?

Amirah Muhajir said...

pencacai Alim>>mimpi dalam mimpi..wallahua'alam..=)

E.d.Y said...

nak try jugak la mimpi dlm mimpi

Amirah Muhajir said...

edy>>mimpi leh try2 ea..hehe

ummu said...

Seriaunya akak baca entry Mirah ni.
sekarang ni memang bahaya kan mirah
"Semoga Allah Ta'ala melindungi keluargaku.amin"
amin
syukran ebab sudi add blog akak walaupun blog akak tu pernah didelete.

Amirah Muhajir said...

kak ummu>>a'ah kak bahaya betul..malam susah nak tidopikirkan benda nih...

sama2 kak..hehe=)