Monday, March 8, 2010

::Owh lappy~~::

<

Assalamualaikum...
salam sayang buat semua..
minggu ni ialah minggu yg rajin buat saya..
jadi saya takkan mensia2 kan kerajinan bermusim nih dgn mengupdate apa2 yang patut..huhu

apa kaitan ngan gambar?
takde kaitan lansung..ngehs**
gambar tu saje2 nak letak sebab nak amek moooooood~lalalalala...

Disebabkan semua kerja dah beres,jadi hilang akal kejap sebab tangan nih takleh duk diam..Kesimpulannya membuat kerepek lah saya disini..*_*

Kebelakangan ni,lappy kesayangan asyik buat hal..sabar je hati.Dan2 nak abih blaja dah,dia merajuk..sedih..lappy ni lah yg teman saya tatkala suka n duka.Thanks to IBU yg memahami anaknya ini.Sedih la bila lappy ni dah nazak2,sedih nak bagitahu kat IBU yg barang IBU bagi dah nak rosak.Memang tuannya tak pandai jaga.Ni pon dia shocked bila unwanted virus tetiba menyerang..adush~~

Dah tu bila nak backup benda2 penting kat cd,tak reti plak..huhu..mmg naif IT betul saya nih..takpe la..lappy.jgn merajuk2 ea.Sayang kamu!!^_^