Tuesday, March 9, 2010

k.e.c.e.w.a



Agak sedih dipagi hari…belum apa2 dah gagal.
Mula2 pagi tadi excited jugak lah nak cek samada boleh amek Mtest tuk KPLI.Penat tunggu depan latop..tup2…


Anda gagal~~lalalala…

Belum sempat rasa dipanggil ujian pon dah gagal.Mood sedih la hari ni..
Agak2 nape la saya tak dipanggil ea tuan menteri?Salah isi ke??

Meh la nak senaraikan sebab musababnya..(agak2 je)

Pertama:
lom abih blaja lagi..scrool pon takde..tapi sebab yg ni takleh pakai jugak sebab roommate n kengkawan pon ade yg dapat..

Kedua:
Rezeki masing2..mungkin ade hikmah..

Ketiga..jap2 nak pk..huhu

erm..sebab bidang pengajian yg dipilih kot..ari tu isi mintak ajar math..maklumlah tu je yg tahu..huhu.org cakap kalau nak isi,jgn pilih matematik.susah wooo nak dapat..herm..betullah bagai dikata..ngehs**(nyesal ke?tak la……….)

keempat…salah isi borong.ngehs**

kelima…saya tak layak jadi cikgu~~

Last sekali…..rasa2nya ade satu column yg saya isi n kengkawan lain tak isi…column ape?biar Allah Ta’ala je yg tahu…tapi kalau betullah sebab tu saya direject n tak terpilih,memang tak patut.Ini dah kira diskriminasi kepada orang2 seperti saya..

k.e.c.e.w.a

3 comments:

E.d.Y said...

sabar2..mungkin ada hikmahnya..mana tau jadi lecturer terus..hehe

Amirah Muhajir said...

edy>>aminnnnnn....=)

ummu said...

sabar ya Mirah
moga2 Allah berikan yang lebih baik dan terbaik lagi...