Monday, September 21, 2009

Berikan aku RedhaMU

Sewaktu diberitahu hal ini,aku jadi kaku dan pasrah.Terasa sesak nafas kerana menahan air mata ini daripada mengalir dek kesedihan yang teramat setelah aku mengetahuinya..Aku kuatkan diri,kerana yakin setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.Tidak mungkin aku menyalahkan Tuhan kerana aku tahu Tuhan hanya ingin menguji hambaNya yang sangat naif ini.Moga Dia sedikit kekuatan untukku..agar aku mampu melangkah lagi..

Ya Allah berikanlah aku redhaMu andai aku terpesong kerana menyalahkan taqdir yang telah tertulis ini..

4 comments:

maiyah said...

Salam lebaran.. biar apa pun dugaan, harap terus bersabar :)

Amirah Tumin said...

time kasih akak for supporting me..

HanzSensei™ said...

Allahuma'ana!
bila gelora badai menerpa.
tatkala diri jauh dariNya.
hamparkan segenap jiwa.
sujud menagih kasihNya...
Yang Kuasa~

Amirah Tumin said...

salam hanz..

Amin...