Friday, August 21, 2009

::KeK CokLat SoDap::

Tempahan kek coklat..=)

Alhamdulillah,kedatangan Ramadhan itu membuka rezeki kepada ramai orang termasuk diri saya.

Kat sini saya nak wat sedikit iklan..hehe

Sekarang saya sedang membuka tempahan untuk CHOCOLATE CAKE.

Harga: RM 15.00

Tapi tempahan buat masa ini dibuka hanya kepada student2 UIA n di kawasan sekitar ynag berdekatan sahaja.Tempahan boleh dibuat melalui email saya di
naufarhikmah@yahoo.com atau boleh YM saya di annieess_husna..

Kepada sesiapa yang berminat tetapi berada diluar kawasan,jangan risau… Anda juga boleh membuat tempahan,tapi kita akan deal dulu berhubung beberapa perkara termasuk cara penghantaran kepada anda..=)







5 comments:

maiyah said...

salam.. wah nih yg wat terlioq nengok

abu muaz said...

Bagus bisnes muda-muda ni akan menambahkan pengalaman. Moga suatu hari nanti jadi jutawan kek dan biskut.Amin

BUJANG SUSAH said...

hantar la sikit kat sini... hehehe

Amirah Tumin said...

to akak maiyah:hehe...sodap ni kak,sampai menjilat jari..=)

to abu muaz:amin...syukran doakan saya.moga termakbul doa itu sempena keberkatan ramadhan karem!

to bujang susah:ok saya hantar satu kat blog na..hehe..=)

Amirah Tumin said...
This comment has been removed by the author.