Sunday, March 1, 2009

::Jatuh cinta pandang pertama::

Dah lama saya memendam rasa pada dia..dah lama sangat tak jumpa dia,rasa rindu sangat2.kali terakhir kami bertemu masa raya tahun lepas.itu pun saya dpt jumpa sekejap coz bz ,kan raya tu.hehe.tapi kali ni saya tak bole lagi nak menidakkan peluang yg ada.saya nak jumpa dia.even bz ngan assignment,takper,sy akan usaha untuk jumpa dia.lagipun dia ade ajak sy g tengok wayang.mak,,tak pernah2 seumur hidup sy jejak kan kaki kat panggung wayang tu.tuk dia,takpe ke.ntah la,saya masih berkira2 lagi wat mase skarang ni.menghitung hari tuk balik umah,samada berpeluang atau tidak,bergantung kepada masa yg sy ada,n masa dia ada tuk saya.hehe...hihi...
sebab tu la saya nak ajak kwn2 sume g tengok wayang,wayang kat dlm bilik saya je.hehe.kite tengok upin & ipin same2.saya belanja.dun worry....hih hih


No comments: